Besök vid Sakurai´n

 
Ja... tänk två pensionärer på besök vid Sakurai´n kusin och broder... och tänk idag den sista november och själv har jag fem månader till jag kan ansluta mig till den skara som kallas "en glad pensionä", hur mycket glädje det är återstår för mig att se, men lyssnar man på bror och kusin finns det inget att klaga på att bli "statsanställd".
 
Apropå bli pensionär... Då finns det väl tid att se det mesta på TV-tablån
 
Mina favoritprogram just nu är:
"Det sitter i väggarna" med Christopher O'Reagan och Erika Åberg, igår var dom i ett hus i Jämtland
 
"Allt för Sverige" med Anders Lundin... mycket historia och mycket känslor
 
"Så Mycket Bättre" årets favoriter i mitt tycke är Lisa Ekdahl och Magnus Carlsson
 
"Bytt är Bytt" kan vara både spännande lite småtrevligt. med Reneé Nyberg och Karin Laserow.
 
"Midnattsol" spännande och lite rörigt
 
"Skavlan" bästa talkshowen
 
och några till...