Tack alla gratulanter som gjorde min dag så fin.

 
Ja så var man då en äkta ålderspensionär... Man är väl det den dag man fyller 65 år?
Numera blir det mera fritid mindre arbete... och visst känns att man blivit äldre, men man ska inte klaga, ännu så står man upprätt, synen är okey och hörseln likaså... Det ska man vara evigt tacksam för. 
att sedan inkomsterna blir mindre kan man säkert komma över på nått sätt. 
 
 
På jobbet blev jag idag så fantastiskt uppvaktad med tårta, blommor, presentkort till restaurang Pinchos, dom har ännu inte hunnit öppna och den dagen dom gör det ska jag hänga på låset.
Dessutom ett presentkort på Resia för ett värde som jag kan åka till månen för... minst.
 
 
Till lunchen bjöds jag av Andreas och Nina till Rinkside på S K Arena.
Stort tack för det... 
Efter lunchen tog jag mina blommor och presenter och åkte hem... 
Tack alla ni som grattat mig via SMS, Instagram och facebook... telefonen har plingat mest hela dagen så otroligt många som kommer ihåg en gammgubbe. 
 
 
Karins tårta med jordgubbar och våra egna odlade amerikanska blåbär.
 
På nyheterna fick vi idag veta att SAS ska flyga reguljärt från Skellefteå till spanska Malaga, Det blir Skellefteå som öppnar norrlandsfönstret mot Spanien.
Bra jobbat Robert Lindberg och alla som jobbar med Skellefteå turism.
 
 
På eftermiddagen fick vi besök av kusin Gösta och Robbidobb.
Tack för alla presenter.
 
 
Robbidobb tyckte jag borde få se om High Chaparral
 
 
Så kom Annika och Anders... och Robbidobb ringde lite senare Färdtjänst, dom skulle komma om tio minuter... Men dom dröjde nästan 45 min innan dom kom... Tur Robbidobb har stort tålamod.
 
 
 Svågrar och svägerskor
 
 
Maria och Ella
 
 
Uppvaktad blev jag av nära och kära...
Vi satt och åt tårta och gofika och följde samtidigt Skellefteå AIKs bortamatch mot Brynäs.
Enligt Roger Melin i Brynäs spelade som sin bästa match men förlorade iallafall med 8 - 2, det säger lite om varför Skellefteå ligger på fjärde plats och Brynäs näst sist..
Melin blir väl säkert den coach som får sparken först i denna upplaga av SHL.
 
 
Som sagt... på det hela, denna torsdag mitt i oktober blev
minnesvärd tack alla ni som gjorde den minnesvärd.
 
12 oktober 2017,