En gång i tiden och lite annat

 
Rotundan i Skelleftehamn 8 mars 1986
Flaggan på halvstång efter mordet på Olof Palme en vecka tidigare.
 
 
 
Skelleftehamn, Vattentornet 
 
 
Kiss me Tiger!
Wow Wow
 
 
Norrans reproavdelning 6 juli 1984
Jag tittar ut på Kanalgatan.
 
 
 
Strömsör under rivning
28 juli 1984
 
 
Cool Drakryttare
 
 
Bäckboda någongång under 80-talet
Fyra generationer.
Teresa Håkansson, Marion Eklund, Tilma Rönnblom, Anita Håkansson, Carina Håkansson.
 
 
 
Oslo 1952, bussen har krockat med Sagene-trikken 
 
 
 
Syskongnabb 
 
 
Gullspång någon gång under 50-talet
Fr.v. Min morfar o mormor Leonard och Tilma Rönnblom
Brudparet min morbror Tage gifter sig med Gerd Wallin från Gullspång och Gerds föräldrar.
 
 
 
Klankliden, Robertsfors 26 juni 1954.
Min morbror Halvard Rönnblom gifter sig med Vera 
Leonard och Tilma och Veras föräldrar Rut och Knut.
Längst fram min bror Sune och kusinen Per Gunnarsson.
Där bak syns bland annat, Elma och Erland Gunnarsson , Gösta Rönnblom
Mina föräldrar Alf o Marion mina systrar Anita och Lena.
 
 
 
 Min syster Anita Håkansson på Fritidskontoret, Brinken, Ske-å 13 januari 1984
 
 
 Starten på Skellefteå Midnightmaraton har gått.
28 juni 1986
 
 
Pinade och förnedrade
 
 
Barbro "Lill-Babs" Svensson och Ulf Dahlberg
Nordanå Skellefteå 24 augusti 1996
 
 
 
ICA-Centrum Skellefteå
september 1984
 
 
Starten på Broarna Runt 
Nordanå 3 maj 1983