Hopp trala la la

 
Cykelbron över Klintforsån mellan Medlefors och Kvarngatan den 29 maj 2017
Visst är det härligt med vår?   Eller är jag ärlig nu?
Lite svårt är det att glädjas över att bäckarna svämmar över av smältvatten att träden slår ut och gräset grönskar då man under denna tid får gå med rinnande och kliande ögon, en näsa som svämmar över av snor... usch!
och denna vår har varit värre än vanligt för oss pollenallerigiker, eller åtminstone för min del iallafall.
 
 
Klintforsån
Ån startar i Jörn-Bolidens församling och rinner genom sjöarna Hedträsket, Klockträsket, Bastuträsket och Varuträsket och den rinner ut i Skellefteälven vid Rovön.
 
 
Klintforsån i höjd med Medelforsfolkhögskola.
 
 
Många kommer säkert att sakna Marta och Evas aktiviteter på Brf Mobacken.
Men jag tror att deras engagemang är över för nu...
 
 
En Blå Citroën
 
 
Spänstiga Ellen och Sixten Burman äntrar sina cyklar och trampar vidare.
 
  GEM, Global Electric Motorcars, Degerbyn
 
 
 
Så kan också en grillvagn se ut!
 
 
Håkan Lundgren har hela kamerahistorien på sig.
 
 
Gabriel och Cornelis i farmor Annikas knä.
 
 
VW-Bubbla
 
 
Du har väl inte glömt att trä på dig dina Rolling Stones sockar idag?
 
 
Hannes Wagnstedt
Denna fina tavla hänger hemma hos Skellefteås främsta
orienterare genom tiderna, nämlige Jan-Erik Holmstedt.
 
 
Motivationen, moroten
Den är den viktigaste för att man ska bli framgångsrik
 
 
Enligt min fru Karin ser jag ut precis så där
dom gånger jag inte tycker om den mat som serveras.
En överdrift enligt mig...
Global Electric Motorcars, - Klintforsån,