Hoj! Länge sedan sist...

 
Konstnären Sonia Sjögren hade vernissage med
sin utställning ”Kraftdjur” eller "Kattdjur"på Galleri1 idag
 
 
Kattdjur ligger Sonia varmt om hjärtat
Jag gillar hennes "slöseri" med färg.
kraftfulla bilder som motiven själva
 
 
 
Ta chansen när DU får tid att besöka Galleri 1
och njut av Sonia Sjögrens bilder
 
 
Återbrukspallar i borstad, rostad stål 
med sits i äkta fårskinn eller mink
 
 
 
Tack Sonia Sjögren för dina fina bilder
bilder som gör en glad
 
 
Novembersol på Stadsparken
20 november 2021
 
 
Johanna I parken badar i sol
men det var ingen gassande sol precis
Vi går med stadiga steg mot den årstid
som för somliga känns ångestfyllda och för somliga
en tid för att ladda batterierna
 
 
 
Jag tröttnar aldrig på att njuta av utsikten från The Wood Hotel våning 19 
 
 
Från trappan upp till våning 20 och hotellets spa.avdelning.
 
 
För övrigt denna lördag, till sist tog jag mig själv i kragen och 
satte mig ner och gjorde ett inlägg på denna min blogg...
 
Sedan har jag njutit av att se
Skellefteå AIK på bortaplan Tegera Arena i Leksand
med vilja och go och ett stort jävlar anamma 
vinna över dalmasarna med 2 - 1
Detta trots att AIK saknar Möller, Hawryluk och Mascherin
istället ungtuppar som Stenman, Forsfjäll och Sundin tar för sig
och uträttar storverk.
Linus Karlsson blir bättre för varje match en annan Karlsson
nämligen Melker målade och jobbar kopiöst.
På torsdag spela SKE hemma mot Djurgården
tre nya poäng önskas 
Sonia Sjögren,