Vad gör man mellan fotbollsmatcherna?

 
Äntligen hittade jag checkpoint nr. 41 
För mig den sista att hitta av dom 115 checkpoints som fanns på hittaut kartan 
vi fick i brevlådan... Det var tredje gången jag var uppe på den bergiga terrängen
söder om Sunnanå för att hitta 41an.
 
Att cykla runt stan och leta checkpoints har varit en perfekt syssla att
göra mellan alla EM-matcher som spelas på TVn
Jag har sett så gott som alla matcher, inte hela matchen kanske, men 
i stort sett... Det har varit några snygga mål att kika på och dom lag jag håller
på ( oftast lag som räknas som underdogs) förlorar... 
Kul att Finland tog tre poäng, men jag tror att Danmark hade vunnit om
allt hade varit normalt och att Christian Eriksen inte hade drabbats av ett
hjärtstillestånd mitt under matchen... 
Ikväll spela Janne Anderssons lag di blå/gula svenskarna mot
självaste Spanien... Det blit naturligtvis en svår match och antagligen en förlust
Jag tror Spanien vinner med 2 - 0.
Jag brukar alltid gissa fel så då kanske Sverige gör nått stort och vinner.
 
 
 
Naturen uppe vid södra Sunnanå...  
 
 
Från den bergiga terrängen söder om Sunnanå
får man en fin vy över centrala stan.
 
 
Konstiga utväxter på träd.
 
 
 
Schysst att du cyklar...
Flera sådan budskap målade på cykelstråk har jag sett
runtom i stan... Ja, det är väl schysst att man visar det Skellefteå Kommun.
 
Schysst att du cyklar, - hittaut, hittaut Skellefteå,