Tankar från två i en Peugeot.

 
Frotterat mig med kändisar, ja både Evert och Maggan träffade jag
 
 
Art by Luis Santiago, Spain
 
 
Art by Wanda Wainsten, Argentina
 
 
En del av familjen på Mälartorget i Gamla Stan
 
 
Hajar du om detta är en båt, buss eller nått annat?
 
 
En Vespa Primavera, parkerad i Gamla Stan.
 
 
Tuppen Hammurabi
På Österlånggatan av Hertha Hillfon 1999.
 
 
 
Om man vill se Skellefteå AIK spela ishockey och man befinner sig i Stockholm så är det hit
man ska gå för att se matchen.
Restaurang Papagallo på Götgatan 5 på Söder den 23 september 2018
 
 
Tollen och jag i "utvisningsbåset" på Restaurang Papagallo.
och maten vi beställde in filé mignon var bland det godaste jag nånsin ätit på en restaurang.
 
 
 
Som sagt det är här man träffar bekanta hemifrån.
Tollens kollega från Electrolux Home Josef och hans fru Marlene delade vårt bord.
Vi var många från Skellefteå som fick se Skellefteå vinna över Timrå denna kväll.
 
 
Tidig Söndagmorgon, Tollen och jag begav oss hem från huvudstaden.
E4an är en tidig söndagmorgon tämligen bilfri... speciellt sedan man lämnat
infarten till Arlanda.
Klockan var 06.45 när vi passerade Dragon Gate i Älvkarleby
 
 
 
Två i en Peugeot
 
 
 
Vilket lyft denna bro över Sundsvall blev för alla som från Norrland ska bila till och från Stockholm,
restiden förkortades med minst en halvtimme, kanske mera
Bron över Sundsvall, - Electrolux Home Skellefteå, Restaurang Papagallo, Filé Mignon,