Ett hopkok av bilder från förr

 
Anders Degerman och Jerker Johansson
på Bröderna Lundbergs Mullberget
våren 1979.
 
 
Ulf Lundell på Skellefteå Folkpark
7 november 1980
 
 
Jan Wikström
chaufför åt Hägglunds Ägg
feb 1980
 
 
Föräldrahemmet i Mårtensboda 
Torgnys VW Golf parkerad vid husknuten
25 December 1980
 
 
Karin på Tekniska Museet i Stockholm
januari 1981
 
 
Mårtensboda oktober 1980
Jag med vår gröna Renault 4
den tog nästan lika mycket olja som bensin
men ganska charmig ändå.
En gång när vi körde Burträskvägen fram stod det ett moln av blårök bak bilen...
Folk körde om tutade och hytte med näven.
 
 
Karin och Niklas
Forsade fram på kälken nedför 
Bureberget 3 mars 1981.
 
 
Fotokursledaren Kent Johansson
och hans gula Opel
Nordanå 21 mars 1981
 
 
Strömsör 5 april 1981
(Rivningshotad skrev jag i mitt fotoalbum)
 
 
Per Andersson
gick och köpte sig en Mazda
Många extraljus, det är bra
begärligt stöldgods på den tiden 1981
 
 
Bureå 6 juni 1981
Ingen mindre än trubedurernas trubedur
hade man engagerat till Bureå Parken
Fred Åkerström sjöng Bellman så hela Bureå skälvde.
Han hade basröst han.
 
 
Jag och vår nya familjemedlem Nickolina, en Beardet Collie.
 
 
Mina svågrar 
På Örlöga
1981
 
 
Konstnären Lars Pirak från Jokkmokk
ställde ut en dela av sina alster i Bonnstan
27 juni 1981
Lars Pirak, född 27 juli 1932 i Kvikkjokk i norra Lappland, död 2 oktober 2008