Vilken härlig höst vi hitintills haft... Heller hur?

Denna hästbild får illustrera höstens ankomst... bilden togs för ett antal år tillbaka, men är värd att publiceras åter...
 
I morse när jag som vanligt, (nåja nästan som vanligt ) cyklade till mitt jobb på Anderstorp var jag tvungen att på Parkbron stanna av min cykel och plocka fram min Nikon... himlen var verkligen glödande...
 
Jag stannade på Parkbron i ett antal minuter... tog ett antal bilder... sedan kollade jag in trafiken, många cyklar ännu fastän att det nu börjar bli lite hurvigt...
 
H Ö S T
 
Bostadsföreningen Mobackens goagubbar... Rolf Söderberg och Ingemar Wikström, dessa herrar och många med dom som bor och lever på Brf Mobacken ser till att alla ska trivas och må bra..
Välordnat, välstädat, fräscht är ledordet för denna förening.
 
Idag har gubbarna dom goa sågat ner staketet till en lägre höjd... Nu kan man se in på gården och vi som är inne på gården kan se ut...