Erik Forssell och Niclas Lundkvist en perfekt duo.

 
Grattis Skellefteå AIK som fått en GM i självaste spelgeniet Erik Forssell.
En roll som jag tror passar Erik som handen i handsken.
Erik Forssell tillsammans med nya sportchefen Niclas Lundkvist blir ett perfekt par.
 
 
 
The Red Devils 
Ända sedan Ole Gunnar Solskjær tog över rollen som tränare för Manchester United har denna klubb blivit min utländska favoritklubb... Och det vat inte så länge sedan Ole Gunnar Solskjær tog över tränarrollen, under denna tid har han vunnit elva matcher och förlorat en... och det var häromdagen mot Paris Saint-Germain F.C... 
Ja, jag tycker Manchester har en spelfilosofi under Ole Gunnar som utvecklar spelarna och ger dom förtroende och lust att prestera på topp match efter match...
profiler som och försvarararna Victor Nilsson Lindelöf och Ashley Young 
Mitfältarna Paul Pogba, Jesse Lingard
Anfallarna Marcus Rashford, Anthony Martial och Romelu Lukaku, Alexis Sánchez, och många många fler...
Ska bli spännande att följa fortsättningen, man har under dom senaste matcherna raskt stigit i Premier League tabellen och ligger nu fyra. Har passerar både Chelsea och Arsnenal.
 
Manchester United från Stetford i Greater Manchester grundades 1878 under namnet Newton Heath LYR Footbal Club men bytte namn 1902. Klubben är Englands mest framgångsrika, då de är ligamästare 20 gånger och har tre Champions League-titlar.
 
 
Hemmamatcherna spelas på klassiska Old Trafford.
 
 
 
 
Hade jag varit den berömde målaren Christian Krohg 
hade jag bestämt att om jag ska sitta staty får kommunen se till så att
måsarna använder nått annat huvud som toalett... 
 
 
 
Det går en tiger lös i centrala Oslo... bara så ni vet