Vernissage på Galleri1

 
Karin och jag gick på vernissage på Galleri1 igår lördag
Det var Majlis Karlsson som visade sin fantastiska bilder.
 
 
Stora bilder med mycket färg kännetecknar Majlis Karlsson väl, samt att det är
bilder man blir glad av att se på och bilder som man
kan titta på länge och hela tiden upptäcka nya saker.
 
 
Vi var många som sökte oss ner till lokalen vid Parkbrons norra ände Galleri1
Det bjöds på både snittar och mousserande drycker.
 
 
Majlis bilder kan du skåda på Galleri1 ända till den 24 oktober.
 
 
 
D Ä C K B Y T E
 
 
Bilverkstan på Älvsbacka hade lördagsöppet och jag hade tid för att skifta till vinterdäck.
men med tanke på hur vädret ser ut den dag som idag är känns det aom att det vat i tidigaste laget.
 
 
 
F Ö D E L S E D A G S P R E S E N T
 
 
Anders o Annika kom med en trevlig present till mig idag...
Margita Tjärnströms bok
"Den Som Tappar Huvudet"
 
Följande text står på omslagets baksida
" En dimmig försommarnatt hittas en yngling död vid den gamla avrättningsplatsen i Bursiljum.
Han saknar huvud. Detta är bara en försmak på vad som kommer att drabba Burträskområdet...
 
Ja, den ska jag läsa, ser spännande ut..
Galleri1, Bilverkstan Älvsbacka, - Margita Tjärnström, Den Som Tappar Huvudet, Majlis Karlsson,
Anonym

Tack Peter för att du och Karin kom på min utställning och för att du skriver så fint!!❤❤