En dag i Juni

 
Stannade till vid älven ikväll när jag var ute på en cykeltur..
Det var ingen värme i luften men solen sken och värmde för stunden...
Kände mig nöjd med livet... Äntligen har pollen-allergin släppt... 
Känner mig som pånyttfödd.
Imorrn börjar VM-fotbollen... Såg ett intressant program med Frida Nordstrand,
Frida gjorde reportage från Panama, ett Panama som kom till VM med ett hårsmån.
Panama spelar i Grupp G med England, och favoriterna till att ta hem hela VM, nämligen Belgien.
 
 
VM för Sverige... Det gäller att komma till S K O T T !!!
 
 
Himmelen ner och marken upp... så förtrollande kan det bli i Skellefteälven
 
 
Katta vill kela... Löste hår gjorde hon... Men vem kan motstå en kelen katt?
 
 
I Naturens Sköte
 
 
Tupparna tog sig en tupplur
Men jag väckte dom opp...
Dom bad mig lägga ägg
 
 
Inget att gaffla om
 
 
Keep on dancing...
Igår möttes Kim Jung-Un och Donald Trump i Singapor
Strange locomotion
Over the ocean, baby
You can't find no better place
Strange locomotion

If you got the notion, baby
Get on over the ocean
Take yourself a big fat plane
Get some strange locomotion

Kevin Coyne