Skellefteås våta dröm...

 
Ja tänk vilken framgång det skull vara för kommunen om Northvolt
verkligen skulle etablera sig här i Skellefteå..
Vilken kommun i Sveriges skulle inte tacka nej till 3000 arbetstillfällen...
Men än är vi inte där, det finns en till i SM-finalen, nämligen Västerås,
och Västerås har säkert även dom många goda förutsättningar för att ta emot en så stor fabrik...
Det är bara att hoppas!
 
 
Igår var det premiär för årets upplaga av "En Flotte"
 
SANDRO CAVAZZO
Trots att vädret inte var det man som arrangör skulle hoppas,
iskalla vindar och grått, grått grått men uppehåll.
Dessutom med en artist som tror jag är rätt så okänd för dom flesta, jag personligen hade jag inte ens hört namnet Sandro Cavazzo förut .
Men trots väder och vind och en okänd Cavazzo kom många ner till älven för att se och lyssna.
Jag tror att succén från förra året kommer att upprepas, men lite sol och värme skulle inte skada.
 
 
Sandro Cavazzo på En Flotte
Måste medge att killen har en jäkligt bra sångröst, ”What It Feels Like”
Själv tyckte han om denna spelning så här skrev Sandro på sin facebook sida:

jag citerar:

Så magiskt att spela på #enflotte ikväl!!!

Tack @for.events för ett magiskt mottagande Skellefteå

 
 
#enflotte
 
 
#enflotte, Northvolt, batterifabrik, - Sandro Cavazzo, En Flotte,