Minnesfragment från sommaren som gick

 
Skellefteå Trästockfestivalen 21 juli 2017
Jag såg inte så många akter från årets upplaga av Trästocks, men jag såg Linnea Henriksson och det är jag glad för, vilen kärn-urladdning hela hon var... härliga texter,
bra musik och vilken scen-närvaro flickan hade...
Linnea Henriksson född 1986 och som växte upp i Per Gessles Halmstad...
Med låtar som "Du söker bråk, jag kräver dans", "Lyckligare nu" och "Se på mig nu"
kunde Linnea trollbinda publiken. 
 
 
Jennie  med sina pojkar Eddie och Hannes samt Olivia besökte Trästocks.
 
 
Roland, Birgitta och P-G besökte även dom Trästocksfestivalen.
 
 
 
Västra Fågelviks Kyrka ligger fint vid Stora Le, Årjängs kommun. 
 
 
Västra Fågelvik 9 juli 2017
 
 
På Årjängstrollets famn rymmer man scenen,
jag gissar att på den scenen har Thore Skogman uppträtt månfa gånger.
 
 
Denna buss en VW Crafter vill man inte ligga för nära bakom... 
VW Crafter, Årjängstrollet, Västra Fågelvik, Linnea Henriksson, Trästocksfestivalen, Trästocks 2017,