Mixade bilder på M

 
Man med paraply... Ja det var min väldigt korta tid som Modell...
 
 
 
Manfred Mann... Dom måste ju vara sponsrade av ett glasögonmärke..
Det var ett av mina favoritband på det ljuva sextiotalet med låtar som: Pretty Flamingo, Ha! Ha! Said the Clown, The One in the Middle, Soul of Mann och förstås Mighty Quinn.
 
 
Mannen från Planet X... usch så spännande eller?  X-mannen rör mig inte i ryggen. men jumpertjejens strut-BH fascinerar mig mest.
 
 
Maria Strand med sin VW...
Bilden togs den 30 maj 1998
 
 
Marit Bergman... Fint minne från Trästocks den 18 juli förra sommarn...
 
 
 
 
Maskerade Marvel.. jag tror knappast att den enkla maskeringen inte skulle avslöja ens identitet av dagens övervakningskameror... läderhandskar och ... ja, vill du läsa dom tolv följande kapitlen?
 
 
Matchless... Guu vad jag gillar miljön tidsandan, fin-skorna... ingen hjälm och glasögonen har han hängt av sig...
Un¨drar vart dom är på väg... Till hans föräldrars sommartorp... som står öde nu i september...
Kanske tänker han förföra kexet han har på bönpallen där... Ja den som ändå fick veta sanningen...
 
 
Michael Sagato, The Smokers
Det är ju inte nyttigt att röka flickor... se hur det blivit med dessa tvillingsjälar... den ena drar in och den andra blåser ut...
 
 
Missy Malone
En frisk fläkt på dom sju haven...
 
 
Motor Mausoleum, Han som ligger under det där kistlocket måste verkligen ha gillat motorcyklar... Men tänk om han dog i en motorcykelolycka... Hm...
 
 
 
Motor Sport Nr. 7 1964
Med Tom Trana och kartläsaren Gunnar Thermoenius...
Tom Trana och hans vita PV är ju nått som etsades in i pojkhjärnorna i min åldersklass... Alla visste ju vem Tom Trana var och vad han gjorde...